JKhye

I Will Follow You

Wednesday, September 16, 2009

弄丢了


唉,我真糊涂...
昨天尽然都把学生证都弄丢了,真是没用
至今,还找不到叻...
又偏偏在星期二
哎,星期二是最忙的一天
早上从10am上课到4pm
接下来,又出席敦华中秋晚会的会议
吃了晚餐,然后晚上还有上课
过后,又到外面吃宵夜
回到宿舍,在发现学生证已不再身边了
天啊,救救我呀...
真的真的希望有人捡到然后归还给我
“你”在哪里哦?
快点回来呀,不要抛弃我...
错了,应该是我抛弃“你”
对不起,请“你”原谅我,回到我身边好吗?

4 comments:

huiting said...

don worry too much...
i blieve it ll appear again soon..

JKhye Lim said...

To:huiting
I also hope it will appear again..
Pray for me ya..^^

bEryL's said...

go bec to the place whr u passed by..
like library,cc,lab or...
faster find it bec r..
rm60 leh..
errr..
i wil help u 'liu yi' oso geh..
hehe..=P

JKhye Lim said...

To:berly
Yaya..today I already searched at many places,but still cant find it.
Hope tomorrow will appear la..
Thanks for your concern..^^