JKhye

I Will Follow You

Monday, May 11, 2009

第7305天了(0511)


究竟我在这7305天(20年)里做些了什么??
哈哈...应该是很多吧
但,还有很多任务仍等着我去办和实现
还有很长很长的路要走
今年的生日不在周末
所以就简单地与家人庆祝
谢谢大家给我的祝福哦
谢谢你们
今年,除了家人
第一个祝福我的是我中六的化学老师,MR.Wong
在前一秒,(23:59pm,0510)是
准准在(o:ooam,0511)是于素秋-卿
还有很多位通过sms,yahoo,hotmail,msn,facebook,friendster祝福我
真的是谢谢你们
俊凯万岁,大家万万岁...哈哈



“上天永不会帮助不动手去做的人”

3 comments:

Qimay said...

Wong Sir be the first?!...
Aizz... Why no my name in the list?....
T.T

~ Lavender ~ said...

u wish him later lar..that mean next year birthday u r the 1st ma!haha~happy birthday to 'GKC'.

JKhye Lim said...

Qimay and blue heart thanks ya
haha..got many name,how can i write all leh?
next year ya..haha

^JKhye^[¥]ou [₩]ill [₦]ever [₩]alk [Ѧ]lone